Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

0 Ο Νίκος Γ. Τσάφος έφυγε απο κοντά μας

Σήμερα 25 Μαϊου τελέσθηκε στην εκκλησία μας στον Πέρκο ,η εξόδιος ακολουθία για τον μεταστάντα εκλεκτό συγχωριανό μας Νίκο Τσάφο.
Αντι για δικά μας σχόλια θα παραθέσουμε το κείμενο της εκλεκτής συζύγου του Ελένης ,ευχόμενοι ο Θεός να τον αναπαύσει και σε εκείνη να χαρίζει  την εξ Υψους Παρηγορία . 
" Νίκο μου  έφυγες  νωρίς από κοντά μου, και στο πικρό μου γιατί; γιατί;.....είπες:   Έτσι ήθελε εκείνος που  κανονίζει.
Η αξιοπρέπεια, η σοβαρότητα, η μεθοδικότητα, η οργανωτικότητα,  η πειθαρχία, μα πάνω απ' όλα η ηθική, ήταν τα χαρακτηριστικά σου.
Μου τα άφησες ιερή παρακαταθήκη  και θα τα φυλάω στη ψυχή και στη σκέψη μου.
Αγωνίστηκες και πάλεψες πολύ στη ζωή σου. Ο μεγάλος μου πόνος είναι που δεν  χάρηκες τους κόπους σου.
Όσο  υπάρχω θα σε έχω  πάντα στην καρδιά μου.
Σε ευχαριστώ  για τα 27 χρόνια  που έζησα μαζί σου."


                                                                                        Η Γυναίκα σου Ελένη

Αθήνα,  25-5-2016, 10.15΄ μμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου